Monday 8 August 2016

Filled Under:

Wanita Ini Tertelan Air Mani Suaminya! Namum Ini Kesan Yg Diterima Oleh Wanita Itu Selepas Beberapa Kali Melakukan Perkara Sama.. Wanita Wajib Baca!


    Wanita Ini Tertelan Air Mani Suaminya! Namum Ini Kesan Yg Diterima Oleh Wanita Itu Selepas Beberapa Kali Melakukan Perkara Sama.. Wanita Wajib Baca!



    Artikel ini khusus untuk golongan dewasa sahaja.Kanak-kanak dan remaja serta orang buta huruf tidak dibenarkan membaca artikel ini.


    Seks tanpa menggunakan kondom ternyata membuatkan wanita lebih sihat,asalkan dilakukan dengan pasangannya yang sah.Kerana air mani yang dilepaskan lelaki mempunyai manfaat anti stress bagi wanita.Boleh jadi kalau dilepaskan oleh teman lelaki boleh jadi stress jika kamu tidak datang bulan.


    Sebelum itu,artikel ini sebenarnya dipetik dari hasil penyelidikan oleh State University of New York dan diterbitkan oleh jurnal Archives of Sexual Behaviour.Antara manfaat air mani ialah :


    1. Mampu meningkatkan suasana hati dan perasaan sayang (Hormon Cortisol dan oxytocin).


    2. Air mani juga mengandungi sekurang-kurangnya tiga jenis anti-depres,salah satunya adalah thyrotropin-releasing hormone.


    3. Selain itu,air mani juga mengandungi melatonin (meningkatkan kualiti tidur) hingga serotonin (salah satu jenis anti-depress neurotrasmitter terbaik).


    4.Info tambahan,ada mitos mengatakan air mani mampu merawat jerawat dengan menyapunya di muka dan dibiarkan sehingga kering.


    5.Info tambahan,ada ura-ura mengatakan air mani juga mampu membesarkan saiz payudara.




    0 comments:

    Post a Comment