Saturday 20 August 2016

Filled Under:

"Mama.. Nak Susu.. Mama.. Bangun mama Edi Nak Susu.. Buka Lah Mata Mama...", Rakaman Video Kanak-kanak Yg Memanggil Ibunya Yg Sudah Meninggal Dunia.. Namun Apa Yg Berlaku Selepas 6 Kali Menggil Ibunya Amat Mengejutkan!


    "Mama.. Nak Susu.. Mama.. Bangun mama Edi Nak Susu.. Buka Lah Mata Mama...", Rakaman Video Kanak-kanak Yg Memanggil Ibunya Yg Sudah Meninggal Dunia.. Namun Apa Yg Berlaku Selepas 6 Kali Menggil Ibunya Amat Mengejutkan!



    Ibu Dah Mati....Kanak Kanak Ini Enggan Tinggalkan Jenazah Ibunya


    Kanak Kanak Enggan Tinggalkan Peti Jenazah Ibunya:


    Kanak Kanak Enggan Tinggalkan Peti Jenazah Ibunya | Masih tak paham dengan kematian dan berharap ibunya bangun semula, itulah yang di alami oleh seorang kanak kanak yang enggan meninggalkan jenazah ibunya yang sudah meninggal dunia.


    kanak kanak bekenan bernama khayne tubuhnya kecil mungil dan berambut pendek dengan wajah terpancar kesedihan yang mendalam.


    Ibu khayne dimaklumkan meninggal dunia ketika melahirkan adiknya, kesedihan tentu melanda seluruh ahli keluarga tapi berbeza dengan khayne yang masih menganggap ibunya tertidur dan ia sedia menunggu dengan harapan ibunya bangun.


    Sebuah soalan dilemparkan oleh khayne kepada Gabrielle yang telah mengosikan kisah ini sekaligus salah seorang ahli keluarga simati.


    khayne Bertanya “kenapa ibu saya tidak juga bangun? kenapa saya tak boleh tidur di samping ibu saya dan kenapa ibu tidak mahu memeluk saya lagi “


    Gabrielle bercerita dia tidak boleh menjawab, saya hanya memilih diam menahan kesedihan Bagaimana anda menjelaskan ketika si kecil bertanya,” Kenapa aku tak boleh tidur di samping ibu saya, “… Ini sungguh menyentuh.


    ” Si kecil mengheret kerusi lalu naik turun di atasnya untuk memeluk ibunya di dalam peti … Spontan hatiku berhenti melihatnya.


    Kami memohon doanya untuk bayi Kaye yang baru lahir kerana keadaanya kritis. “


    ” Setiap malam begitu senyap. Ketika orang-orang sudah balik dan mengucapkan selamat tinggal, si kecil sendirian di sana dan tak ada yang mengajaknya bermain.


    Selama lima hari si kecil lebih suka di sana, menyalakan kipas angin … Ia begitu selesa di samping peti ibunya .. “


    Tak hairanlah, anak lelaki ini tidur dan sama sekali tidak beranjak dari samping peti mati ibunya selama lima hari” tulis Gab












    0 comments:

    Post a Comment