Wednesday 17 August 2016

Filled Under:

Akhirnya Kes Budak Sekolah MATI Dengan Pisau Tercacak Dileher TERBONGKAR

    Akhirnya Kes Budak Sekolah MATI Dengan Pisau Tercacak Dileher TERBONGKAR





    Bunuh Dan Liwat Dubur Karena Mangsa Datang Bulan|Misteri pembunuhan duha 14 seorang pelajar wanita yang ditemui maut dengan pisau tertancap di leher yang berlaku di medan baru baru ini akhirnya dapat di pecahkan.


    Baca apdate pertama:Pelajar wanita di temui maut dengan pisau tertancap di leher


    Pelaku pembunuhan tersebut adalah rikwan seorang lelaki yang tidak dikenali oleh mangsa.


    Kronologinya yang diceritakan rikwan sendiri pada sabtu 13 ogos 2016 ia hendak menuju rumahnya setelah menjual ayam peliharaan orang tuanya.

    Setelah melintas jalan ia bertemu dengan duha yang tengah asik bermain handphone sambil berjalan tanpa memerhati kawasan sekeliling.


    Kesempatan itu di gunakan oleh rikwan untuk menarik duha kedalam semak samun.Mangsa yang cuba melawan di tusuk dengan menggunakan pisau di bagian leher.


    Melihat mangsa sudah tidak sedarkan diri rikwan kemudian membuka seluar mangsa dengan niat merogolnya.


    Namun karena mangsa datang bulan rikwan kemudian menodai dubur mangsa hingga terdapat luka koyak.


    Mangsa yang masih meronta kemudian di tusuk lagi di bagian leher dengan pisau dan membiarkannya hingga mati,sebelum ditemukan pada keesokan paginya oleh peniaga ayam berhampiran lokasi kejadian.


    Kepolisian melayu deli tua berkata Pelaku di tahan di rumahnya di nilam raya oleh Bagian kepolisian deli sekitar jam 12:30 tengah hari tadi.Mardiaz Berkata pelaku di ancam pasal 338 dengan hukuman 15 tahun penjara.




    0 comments:

    Post a Comment