Wednesday 17 August 2016

Filled Under:

Makin Panas! Akhirnya Zila Berlaku Jujur Kenapa Sanggup Berlaku Curang Dan Memilih Lelaki Ini Sebagai Pemuas Nafsunya Dirumah Lelaki Tersebut!


    Makin Panas! Akhirnya Zila Berlaku Jujur Kenapa Sanggup Berlaku Curang Dan Memilih Lelaki Ini Sebagai Pemuas Nafsunya Dirumah Lelaki Tersebut!


    Sebelum ini, kisah rumahtangga Along Cham yang berantakan serta dalam proses penceraian menjadi topik hangat di sosial media. Sementara itu, melalui laporan mStar Online, isteri Along iaitu Zila Seeron, telah ditangkap khalwat bersama kekasih.


    Melalui laporan awal Harian Metro, seorang penyanyi yang juga isteri kepada seorang pelakon dan pelawak ditahan disyaki berkhalwat di sebuah apartmen teman lelakinya di Bukit Jalil.


    Wanita yang juga penyanyi berusia 28 tahun itu ditangkap berkhalwat oleh Jawi dan ditemui bersembunyi di belakang almari di dalam bilik dan seorang lelaki berusia 30-an yang juga suami orang berada di ruang tamu selepas pintu dipecahkan Jawi.


    Ketika serbuan, penguatkuasa Jawi meminta pintu rumah dibuka sebelum seorang lelaki membuka pintu dan menutupnya semula. Selepas 30 minit menunggu pintu dibuka dan tiada kerjasama daripada pemilik rumah, pintu terpaksa dipecahkan sebelum pemeriksaan dilakukan.


    Siasatan dijalankan mengikut Seksyen 27 Akta Kesalahan Jenayah Syariah Wilayah Persekutuan dan jika disabitkan kesalahan denda tidak melebihi RM2,000 akan dikenakan atau penjara tidak melebihi dua tahun atau kedua-duanya sekali.




    0 comments:

    Post a Comment