Friday 19 August 2016

Filled Under:

"Gambar Rahim Pun Dia Nak Tunjuk!!" Tidak Tahan Menerima Tomahan ! Akhirnya Ally Iskandar Terpaksa Buka Perkara Sebenar Hingga Buat Bekas Isterinya Tanggung Malu!!!


    "Gambar Rahim Pun Dia Nak Tunjuk!!" Tidak Tahan Menerima Tomahan ! Akhirnya Ally Iskandar Terpaksa Buka Perkara Sebenar Hingga Buat Bekas Isterinya Tanggung Malu!!!




    Memohon maaf kerana tidak menjawab pertanyaan mengenai status hubungannya bersama bekas isteri, Nurfarahin Romli atau lebih dikenali sebagai Farah Lee, Ally Iskandar menjelaskan perkara tersebut di laman Facebook miliknya.





    “BismillahirRahmanirRahim, kenyataan rasmi ini saya kemukakan sebagai maklum balas kepada pertanyaan pihak media, dan spekulasi yang berlegar di media sosial tentang situasi rumah tangga saya dengan Nurfarahin Romli, 27”

    “Terlebih dahulu saya memohon berbanyak maaf kerana tidak memberi respon secara terus kepada semua yang telah menghubungi saya, dengan harapan tindakan saya ini ditanggapi sebagai keperluan untuk menenangkan keadaan,” antara kata-katanya dalam kenyataan tersebut.


    Selain itu, Ally menyatakan baha dia telah bercerai pada 17 Ogos lalu dan kini biar pun tidak mempunyai sebarang ikatan lagi bersama bekas isterinya itu, hubungan di antara mereka dan keluarga masih baik.


    “Terima kasih kepada semua pihak yang cakna dan mengambil berat tentang situasi ini. Saya pohon agar kalian dapat mendoakan yang terbaik untuk kami. Besar harapan saya agar kenyataan ini terhebah dengan hikmah”


    “Saya doakan yang terbaik buat semua. Semoga Allah rahmati kita sentiasa,” katanya menutup kata. Semoga Ally dan isteri sama-sama tabah menghadapi situasi yang dihadapi kini.




    0 comments:

    Post a Comment