Wednesday 10 August 2016

Filled Under:

"Dia Mengajak Saya Berkelah Di Air Terjun Berduaan, Saya Ingat Semuanya Okay Sehingga Dia Suruh Saya Tanggal Seluar Dan Baju Sambil Merakamkan Aksi Itu Sehigga Dia Terus . ."


    "Dia Mengajak Saya Berkelah Di Air Terjun Berduaan, Saya Ingat Semuanya Okay Sehingga Dia Suruh Saya Tanggal Seluar Dan Baju Sambil Merakamkan Aksi Itu Sehigga Dia Terus . ."




    Bahana Berkelah Di Air Terjun..!! Saya Dibawa Kedalam Hutan Dan Dipaksa Menanggalkan Pakaian

    Tindakan berani seorang remaja perempuan berjumpa dengan kenalan lelaki yang hanya dikenali melalui telefon berakhir detik hitam apabila dia dirogol, dalam kejadian Ahad lalu.

    Bagaimanapun, mangsa berusia 14 tahun itu bernasib baik apabila diselamatkan seorang lelaki yang menjumpainya ketika dia ditinggalkan di tepi jalan di Merchang, Marang oleh suspek.

    Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Terengganu, Asisten Komisioner Wan Abd Aziz Wan Hamzah berkata, lebih kurang jam 6.30 petang di Kampung Gong Tok Nasek, mangsa didatangi seorang lelaki yang hanya dikenali melalui telefon dan gadis itu bersetuju mengikut lelaki terbabit.






    Mangsa dikatakan dibawa kesebuah Air terjun di daerah ini. Bagaimanapun, setelah sampai dihutan, salah seorang kenalan lelaki itu mengjaknya masuk kedalam hutan. Mangsa yang tidak tahu niat jahat lelaki itu mengikut sahaja.

    Setelah dihutan, lelaki berkenaan menyuruh mangsa membuka pakaian dan mengajaknya melakukan seks. Dia terkejut dan cuba melarikan diri, namun tiba-tiba diseat oleh 2 lagi kenaln lelaki itu. “Namun, mangsa cuba melawan, menyebabkan suspek bertindak lebih kasar dengan mengambil sebilah pisau dan mengacukan ke lehernya sebelum merogol mangsa.

    Mangsa dirogol oleh 3 lelaki dan adegan tersebut dirakam oleh salah seorang dari lelaki itu.




    “Selepas dirogol, mangsa dibawa keluar dari rumah itu oleh suspek dan ditinggalkan di tepi jalan di lokasi yang agak sunyi,” katanya.

    Bagaimanapun, mangsa bernasib baik apabila terserempak dengan seorang lelaki ketika sedang berjalan kaki untuk pulang ke rumahnya.

    “Lelaki itu membawa mangsa pulang ke rumahnya terlebih dahulu untuk diberi makan kerana keadaannya yang begitu letih dan tidak bermaya.

    Di rumah, selepas menceritakan kejadian itu kepada keluarganya, mangsa dibawa ke Hospital Sultanah Nur Zahirah (HSNZ), untuk rawatan.

    Keputusan perubatan mengesahkan mangsa dirogol dan suspek masih diburu untuk siasatan mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan kerana merogol




    0 comments:

    Post a Comment