Saturday 6 August 2016

Filled Under:

Wanita Berbangsa Cina Ini Berani Mati Dedahkan Kenapa Lelaki Melayu Lebih Tertarik Dengan Gadis Cina! Buat Awek Melayu Panas Baran!! No 7 Tu Memang Betul Awek Melayu Memang Takde Benda Tu!

    Wanita Berbangsa Cina Ini Berani Mati Dedahkan Kenapa Lelaki Melayu Lebih Tertarik Dengan Gadis Cina! Buat Awek Melayu Panas Baran!! No 7 Tu Memang Betul Awek Melayu Memang Takde Benda Tu!






    Malaysia hidup dalam masyarakat berbilang bangsa dan agama. Jadi, perkahwinan campur sudah menjadi perkara biasa dan semakin diterima baik oleh semua orang.


    Jika anda dapat lihat trend sekaran, lelaki Melayu lebih sukakan gadis berbangsa Cina. Apa sebabnya? Tapi memang gadis Cina ni hot-hot!


    Jom lihat 8 sebab yang membuatkan lelaki Melayu lebih sukakan Amoi!


    1. Berkulit putih







    Gadis-gadis Cina memiliki kulit yang putih dan menawan macam gadis Korea. Tak dapat awek Korea, awek Cina pun jadi. Sekarang ni lelaki lebih berminat dengan gadis berkulit putih.


    2. Memiliki badan yang langsing





    Kebanyakan gadis Cina berbadan petite dan memiliki badan yang langsing. Memang lemak tu tak wujud. Lelaki mana yang tak nak pasangan berbadan langsing? Memang bangga bila jalan bersama Amoi cantik.


    3. Pandai berpakaian cantik





    Kebanyakan gadis Cina di Malaysia banyak di pengaruhi cara fesyen orang Korea dan juga barat. Gadis Cina ni selalu kita lihat mereka gemar gayakan skirt pendek atau hot pants yang buatkan lelaki Melayu terbeliak biji mata.


    4. Rambut yang lurus & cantik





    Jika anda dapat lihat, gadis Cina memiliki rambut yang lurus dan halus. Memang kebanyakan lelaki sukakan gadis berambut lurus. Lagi satu, gadis Cina bijak menggayakan rambut mereka.


    5. Boleh bertutur tiga bahasa





    Gadis-gadis Cina di Malaysia boleh bertutur dalam tiga bahasa iaitu Bahasa Melayu, Inggeris, dan juga Mandarin. Jadi, untuk lelaki Melayu tak perlu risau jika ke kedai motor towkey Cina sebab awek anda boleh runding harga murah.


    6. Pandai matematik





    Ketika di sekolah, dalam subjek Matematik je mesti yang terer tu kebanyakannya kaum Cina. Ini kerana bahasa mereka memudahkan lagi subjek tersebut. So, untuk lelaki Melayu yang failed Matematik, anda tak perlu bawa kalkulator, bawa awek pun dah cukup.


    7. Bijak mengurus kewangan





    Kebanyakan keluarga Cina banyak menceburi bidang perniagaan dan selalunya akan diwarisi turun-temurun. Jadi, gadis-gadis Cina ni mempunyai kelebihan di mana mereka mampu menguruskan kewangan dengan baik.


    8. Kurang membebel & menggedik





    Ini fakta okay! Kebanyakan lelaki Melayu berpendapat, gadis Melayu kuat membebel dan suka menggedik. Berbeza dengan gadis Cina yang lebih mudah untuk dilayan dan sentiasa happy go lucky.




    0 comments:

    Post a Comment