Thursday 25 August 2016

Filled Under:

Kejam!! Bayi Yg Berusia 23 Hari DILIWAT Bapanya Kerana Isteri Tidak Melayan Tuntutan Nafsunya ! MashaAllah !

    Kejam!! Bayi Yg Berusia 23 Hari DILIWAT Bapanya Kerana Isteri Tidak Melayan Tuntutan Nafsunya ! MashaAllah !




    Berang isteri dalam pantang enggan melayan kehendak s3ksualnya, seorang lelaki berusia 28 tahun bagaikan dirasuk syaitan apabila sanggup meliwat bayi lelakinya berusia 23 hari di dalam bilik di rumah mereka di Taman Sunway, Batu Caves di sini kelmarin.

    Laporan media menyebut lebih kejam apabila tangisan bayi malang yang menahan kesakitan itu langsung tidak diendahkan si bapa durjana, sebaliknya dia menjadi lebih rakus dengan bertindak menutup mulut anaknya itu menggunakan tangan dengan kuat, sekali gus menambah derita si kecil.

    Bapa yang kejam itu berbuat demikian untuk mengelakkan tangisan bayi malang itu didengari isterinya yang ketika kejadian dilaporkan sedang berehat di ruang tamu rumah.

    Dipetik Harian Metro hari ini, sumber polis berkata, tindakan keji dan kejam itu hanya disedari ibu mangsa berusia 39 tahun kira-kira pukul 4 petang apabila melihat mangsa tidak bermaya ketika mahu memandikannya.

    “Si ibu terkejut apabila melihat bahagian mulut mangsa lebam. Pemeriksaan wanita itu kemudian mendapati bahagian dubur mangsa turut cedera.

    “Dia mula curiga suaminya melakukan sesuatu yang buruk terhadap bayinya kerana sedar sebelum itu lelaki berkenaan bermain bersama anaknya itu di dalam bilik,” katanya.

    Sumber berkata, tanpa pengetahuan suaminya wanita terbabit bergegas membawa mangsa ke sebuah klinik sebelum doktor mengarahkannya melakukan pemeriksaan semula di Hospital Selayang.

    “Pemeriksaan doktor yang mengesahkan mangsa diliwat. Berang dengan perbuatan terkutuk suaminya itu, wanita itu membuat laporan di Balai Polis Selayang,” katanya lagi.

    Sumber itu berkata, sebelum kejadian suspek mengajak ibu mangsa melakukan hubungan s3ks, namun wanita itu enggan kerana dia masih pantang kerana baru 23 hari melahirkan anak.

    Lelaki itu ditahan malam kelmarin dan sedang direman selama empat hari.

    Sumber juga berkata bayi itu berada dalam keadaan kritikal.




    0 comments:

    Post a Comment