Wednesday 13 April 2016

Filled Under:

KANTOI ! Akibat Si Isteri Selalu Main Phone Sehingga Mengabaikan Si Suami , Akhirnya Si Suami Curang Perbualan Suami Curang Tersebar, Yg Perempuan tu, Nampak Sangat MURAH ! Senang Je Dah Dapat !

    Perbualan Suami Curang Tersebar, Yg Perempuan tu, Nampak Sangat MURAH ! Senang Je Dah Dapat !
    Perbualan ini disebarkan sendiri oleh wanita yang jadi kekasih GELAP lelaki ini ! Lelaki ini sanggup burukkan isteri dia sendiri sebab nak ayat perempuan ni. Perempuan ni pun MURAHHHHHHH sangat, senang je kena ayat !



    Saya cuma nak kongsi kenapa lelaki berlaku curang pada isteri mereka. Saya berkawan dengan lelaki yang juga suami orang ini sudah lama. Cinta di waktu pejabat. Dia selalu bercerita mengenai isteri dia. 

    Mula-mula saya hanya menjadi pendengar sahaja. Lama kelamaan, hati saya berubah dan bersimpati terhadapnya. Sekarang? Saya telah terjatuh cinta tanpa sengaja pada dia. 







    Buat para isteri di luar sana, hargailah suami anda sebelum orang lain menghargainya. Nanti, jangan salahkan orang lain pula bila suami anda berlaku curang sedangkan anda sendiri tidak menjaganya




    0 comments:

    Post a Comment