Tuesday 5 April 2016

Filled Under:

TERKINI ! Fizo Omar Dimaki Hamun Teruk Kerana Gurauannya Yang Sangat KURANG AJAR & BIADAP !


    Fizo Omar baru-baru ini telah dikecam teruk oleh peminat dek kerana kapsyen yang dimuat turun di Instagram yang mengatakan “Yang xboleh gurau asyik nak serius je p dok batu kurau.”


    Jelas sekali ayat yang digunakan Fizo Omar mengundang rasa tak puas hati peminat terutama sekali yang asal dari Batu Kurau.

    Peminat katakan Fizo Omar tak sensitif dan ayat digunakan merupakan gurau kasar. Mungkin niat Fizo hanya nak bergurau. Tapi hati orang lain-lain, ada yang terima dan ada yang tak. Iya kan?

    Peminat Marah

    Bukan main marah lagi peminat-peminat Fizo di akaun Instagram beliau. Berikut antara komen pedas daripada peminat yang tidak puas hati mengenai kapsyen Fizo;


    Fizo Mohon Maaf

    Sebaik sahaja kapsyen beliau dihentam peminat, Fizo memohon maaf atas kesilapan yang dilakukan dan niat hanya untuk bergurau. Malah Fizo merancang untuk datang dan merasai sendiri suasana di Batu Kurau.




    Bagus lah kalau begitu, sikap Fizo Omar patut dipuji kerana mengmbil langkah untuk memohon maaf kepada peminat. Mana tau peminat yang maki Fizo di Instagram akan lembut hati balik.




    0 comments:

    Post a Comment