Tuesday 12 April 2016

Filled Under:

Dulunya budak lelaki 10 tahun ini sering dihina dan dicerca oleh teman-teman, namun setelah membesar dia tiba-tiba bertukar menjadi gadis cantik berhijab yang menjadi rebutan ramai

    Mungkin sukar dipecayai yang Nur Sajat ini dilahirkan sebagai lelaki. Menurut Sajat Mak Nyah ini hanyalah satu nama. Baginya tak semua Mak Nyah kerja sebagai pelacur. Ada yang kerjaya sebagai model, peguam dan sebagainya.

    Pada awalnya Sajat suka main makeup, memakai baju wanita kakaknya dan adiknya. Semasa mak sedang tidur, dia memakai kasut tumit tinggi milik maknya. Di Sekolah sajat kurang bersosial dan gemar bersendiri. naluri wanita kuat membuat Sajat menukar penampilan.

    Semasa berumur 14 Tahun di sekolah menengah, Sajat sudah mula memakan hormon. Disitulah pemulaan kehidupan baru Nur Sajat. Yang mula perasan adalah maknya sendiri.

    Sajat membuktikan walaupun dirinya seorang mak nyah, dia mampu cari duit sendiri. Pada awalnya keluarga sajat tidak menerima perubahan Nur Sajat. Bagi Nur Sajat, Keluarga tidak menerimanya pada awalnya kerana tidak tahan di cerca oleh orang sekeliling.
    Sumber: Petermerah

    Jom saksikan 10 foto terbaru budak 10 tahun ini bertukar jadi perempuan yang amat jelita.
















    0 comments:

    Post a Comment