Sunday 10 April 2016

Filled Under:

AKHIRNYA TERBONGKAR ! Penipuan Seorang Lelaki Menjaga Kekasihnya Ketika Koma Selama 8 Bulan, Terbongkar Selepas Wanita Itu Sedar Dan Cerita Pekara Sebenarnya.



    Dalian, China: Tembelang seorang kekasih 'sempurna' akhirnya pecah apabila teman wanitanya sendiri mendedahkan teman lelakinya sendiri yang menyebabkan dia koma selama lapan bulan.


    Liu Fenghe, 25, berikrar untuk menjaga dan setia di sisi kekasihnya, Lin Yingying, 22, setelah Lin koma akibat cedera parah di kepala pada 2014.
    Kisah Liu menjadi viral dan mendapat perhatian media tempatan sehingga ada yang memanggilnya sebagai "model kekasih". Difahamkan, Liu menggunakan wangnya dan juga turut meminjam wang dari rakannya untuk membiayai kos rawatan kekasihnya itu.

    Namun semuanya terbongkar setelah Lin yang sedar pada Mei tahun lalu baru-baru ini mendedahkan penyebab sebenar dia koma adalah kerana dibelasah oleh Liu.

    Selain itu, Lin juga turut berkata Liu turut beberapa kali mengugutnya.

    Laporan dari Telegraph menyebut, Lin sudah sedar 10 bulan lalu, namun tidak menamakan siapa yang menyerangnya kerana terlalu takut dengan akibat yang bakal menimpanya.

    Lin mendakwa Liu menjaganya selama 8 bulan disebabkan rasa bersalah dan bukannya cinta.
      Setelah mengetahui perkara itu, Bapa Lin kemudian membuat laporan polis.

      Pasangan tersebut menjalankan perniagaan bakeri dan Lin mendedahkan dia dipukul selepas bertengkar mengenai roti yang dibakarnya hangus. 





      0 comments:

      Post a Comment