Sunday 26 June 2016

Filled Under:

VIRAL..!!Adengan Mesra Ajak Shiro Bersama Dengan Seorang Wanita Mendapat Kecaman Peminat..

    VIRAL..!!Adengan Mesra Ajak Shiro Bersama Dengan Seorang Wanita Mendapat Kecaman Peminat..





    Pelawak Ajak Shiro antara salah satu pelawak yang dah semakin popular dan dikenali ramai.. Kini, Ajak dah pun mendapat tawaran menjadi Dj di Hot FM menggantikan Dj lama yang bersiaran di stesen radio baru iaitu Kool FM..
                       
    Sudah mula menjadi perhatian ramai, setiap kali memuatnaik gambar dan video di akaun Instagram, ramai peminat ada yang memuji dan tak kurang mengkritik.. Dah berapa kali kapysen sweet Ajak pada isteri yang trending.. Ajak dah pun digelar seorang suami ‘sweet’ sebab selalu tulis kapysen yang romantik buat isterinya Afifa Hanim..

    Terbaru, Ajak dah dikritik sebab memuatnaik gambar mesra dengan isteri.. Gambar tu menunjukkan isteri Ajak duduk atas peha Ajak.. Duduk macam mana tu faham-faham sendiri la kalau dah suami isteri.. Walaupun perkara tu tak salah tapi bila dimuatnaik di media sosial, Ajak dikritik oleh peminat..

    Kapysen yang ditulis Ajak pada isteri memang la sweet, tapi gambar yang dimuatnaik tu rasanya macam tak sesuai untuk tatapan umum.. Walaupun dah sah tak bermakna boleh muatnaik semua adegan mesra untuk tatapan..

    Ada yang mengkritik dan ada juga yang puji adegan romantik pasangan ini.. Peminat Ajak tampil mengkritik individu yang menghentam Ajak.. Pasangan yang dah sah bernikah tak salah nak muatnaik gambar macam ni?

    Dah tahu diri tu public figure tunjuk la contoh yang elok sikit pada peminat.. Tak semua peminat Ajak orang dewasa yang sudah bernikah, budak-budak tengok jadi ikutan dengan kekasih masing-masing..




    0 comments:

    Post a Comment