Thursday 17 December 2015

Filled Under:

PANAS NEELOFA BERGELAR ISTERI KETIGA DATO ...



    MELALUI laporan daripada BBC, penjualan tudung jenama Nealofar yang dikeluarkan oleh pelakon dan pengacara jelita tanah air, Neelofa telah mencecah RM50 Juta iaitu dua kali ganda dari jangkaannya.

    Adat bergelar artis, Neelofa juga turut berhadapan dengan kontroversi. Dan dia memilih untuk tidak melatah diatas perkara tersebut.

    Jenama tudungnya yang mempunyai hampir 700 pengedar sah termasuk di Brunei, London, Singapura, Australia, Amerika Syarikat dan Belanda tidak dapat menghalang dirinya dari dikatakan sebagai isteri ketiga orang kenamaan.



    public cukup bijak utk menilai gossip mcm. Why would i make that kind of decision, jadi number 3 mcm tu je? Penat kerja siang malam untuk settle down that way? Hmmm fikir-fikirkan my dear

    Rata-rata peminat Neelofa memberikan sokongan kepada dirinya untuk tidak menghiraukan khabar angin itu sewaktu dia menjelaskan persoalan itu di akaun instagram miliknya.

    Ia adalah hak masing-masing untuk mempercayai atau tidak mempercayai perkara ini. Neelofa berpendapat bahawa orang ramai sudah cukup cerdik untuk menilai sendiri perkara ini.

    SUMBER: kitabantai

    VIDEO: Neelofa - Lelaki idaman






    0 comments:

    Post a Comment