Tuesday 15 December 2015

Filled Under:

FIZZ FAIRUZ TERGAMAM BACA LUAHAN DERITA ALMY NADIA DI INSTA . PENDERITAAN YANG PERIT BAGI SEORANG ISTERI. BERSABARLAH ALMY NADIA !


    Dugaan dalam hidup rumahtangga bukanlah sesuatu yang boleh dibuat main. Pernah dilanda kontroversi berkaitan suaminnya dengan seorang pelakon baru tahun ini, Almy Nadia menjelaskan dia meletakkan kepercayaan kepada suami terlebih dahulu.

    “Orang tengok saya sabar, sebenarnya apa yang berlaku saya cuba untuk tidak mendengar kata orang. Sebab orang akan bercakap macam-macam, tetapi bila kita berada dalam kesusahan, mereka tidak akan berada di situ yang akhirnya kita sahaja yang akan hadap”

    “Sebab itu saya tidak mahu dengar kata-kata orang, selain kata suami. Kita kenal suami kita macam mana. Kenapa saya perlu meletakkan rumah tangga dalam keadaan goyah sebab orang lain juga?” jelas Almy kepada Utusan Malaysia.

    Tambah Almy, berikutan kontroversi yang berlaku melibatkan suaminya itu, dia mengakui merasa sakit hati namun dia mengambil pendekatan untuk berbincang dan mendengar penjelasan daripada pihak suami terlebih dahulu.

    “Normal sebenarnya sebagai isteri kita akan sakit hati kalau perkara sebegini timbul. Malah sewaktu berbincang dengan suami juga, sukar mahu digambarkan keadaan saya ketika itu. Sebab itu kalau boleh para isteri di luar sana, percayakan suami dahulu bukan orang luar”

    “Dan saya, saya sepenuhnya percaya bahawa suami sendiri,” jelasnya lagi. Apa pun semoga pasangan ini sentiasa kuat dan tabah dalam menghadapi dugaan mendatang.




    0 comments:

    Post a Comment